8 Nov 2009

cerita rusa dengan kijang

Aku memang dah jangka dah keputusan perlawanan malam tadi akan berpihak pada N.Sembilan. Bukan apa berdasarkan prestasi semasa pun dah boleh nampak kekuatan sang rusa...Sebenarnya, aku fikr banyak kali nak tulis entri ni....ye r.. negeri Pahang peringkat kumpulan pun dah kantoi...jadi aku tak berkeinginan untuk merapu secara berlebihan...
Apa yang aku nak tekankan disini ialah, pihak persatuan bola sepak negeri kena la prihatin sikit dengan perangai penyokong-penyokong yang kadang-kadang diluar kawalan ...kita datang tengok bola, bukan nak sambut tahun baru cina nak bakar mercun semua tu...aku rasa moral player pun down nak main kalau nak sepak bola tiba-tiba tersepak mercun...Lagi satu aku respek kat semua player yang memang profesional, walaupun ada dua tiga kerat yang dah panas. Free kick indra memang power la... hairuddin pun perform gak malam tadi.

Apa-apa pun kepada yang menang tahniah diucapkan, yang kalah boleh cuba lagi tahun depan.
Majulah sukan untuk negara.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan