3 Sep 2009

pose oh pose

dah masuk 12 hari orang islam kat malaya pose...maknanya tak terkecuali jugak la dengan aku....masa first day pose aku dah menekadkan diri aku untuk puasa cukup tahun ni...terawih full....dan aku nak khatam al-quran sebelum raya....

setakat ni satu objektif aku dah kantoi....masa mula pose memang banyak ujian la...kena plak bkak pose kat rumah..memang tak kasi can....tak sah kalu tak cukup tiga pinggan mase berbuka....nak jadi certa , bila dah kenyang aku pun jadi malas la nak terawih...hehe

tinggal lagi dua, satu dah kantoi.

1 ulasan:

  1. xpela...
    adeq botak,
    dh terlintas niat dihati 2
    kira okay perrr...
    lg pn,
    ada lg dua kan.

    pape pn cmat ulang tahun...
    jgn sdih2 lahhh,
    ko sdih aq pn sdih tau.
    huhuhu...
    dh nk ngis dh nihhh.
    warghhhh.....

    BalasPadam